Det går frammåt...!

Igår pratade jag med juristen. Jag ska kolla upp om rättshjälp ingår i hemförsäkringen jag hade då jag bodde i Vallentuna.
På lidingö hade jag ingen :O
Smidigt.....

Man måste ju ha kollen. Iallafall har hon beslutat att hjälpa mig att gå vidare med detta ärende om det skulle behövas.
Asskönt!
Det är tur att man har uppsatta vänner till familjen.! ;P

Kommer även att kontakta apäggen och höra hur de ställer sig i den här frågan innan vi går vidare. För är det så att de inte låtsas om någonting helt plötsligt, så kommer jag att ta detta långt vidare!
Såhär ska det inte gå till.
Min familj håller med mig.

Så nu är det helt igångdraget iallafall.


Moahaha rätthjälp ingick i vår hemförsäkring., Så jag är redo ifall det ska behövas.


MOAHAHAHAHAHA

Lets Fight! Ägghuvven!





Kommentarer
Postat av: mackan

ojojoj där ser man..men vilka e ägghuvven som du fightas med?:P

2008-11-26 @ 20:12:20
Postat av: Maria

hahaha typiskt nog är det 2.

:D haha

Men bara en av fighterna som jag håller på med just nu. Blev blåst av en arbetsgivare nämligen.

2008-11-28 @ 12:13:36
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0