full fart!

Yes, pratade lite till med juristen,
Hörde att någon blivit nervös. Det kan jag förstå!
Ska man utnyttja eller blåsa någon ska man nog kolla att det går juridiskt rätt till innan.
Ni är sånna amatörer
Surt är ju att ni NU får reda på  att jag känner en jurist. Kan tänka mig att ni skiter på er lite.
Btw, ska detta vidare, så har jag rätt.
Undra hur de kommer ställa sig i detta.
Spännande Spännande.

Var hos Bästa Johanna igår. blev klippt och vi snackade ut om allting i princip,
Så skönt att någon kan släppa ut allt de har på hjärtat så man själv kan göral ikadant.
Så mycket jag burit på nu. Känns som om jag endast pratat med en jurist om detta, o då ska det vara proffsigt gjort, men kan inte säga hur jävla äcklad man blir av denna pengakåta jävel!
Man måste ju älska bloggen :D


Nu idag skulle jag träffa Jacob o bara ta det lugnt. Varit en jobbig vecka känslomässigt faktiskt.. så ville bara ta det lugnt.
Men han ändrade planerna igen utan att informera mig, så jag vet i fan om det blir nåt idag.. ibland tror jag  att han gör det med flit ta mig fan!
Skulle vara skönt att hänga med Sandreeeeew  på träningen med, men å andra sidan kanske hon ska jobba idag stället... satan... får ta  o ringa henne sen..
Måste försöka hitta ork o lust att gå på bio med lillasyster med. har lovat, men det har blivit så sent o kommit viktiga saker i vägen hela tiden, så jag måste fixa det.



Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och sätta mig och hitta alla kontaktuppgifter med alla personer jga h ar talat emd under allt det här-.-

Tjingelingen





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0