GRATTIS MAMMA !!

Idag fyller världens bästa mamma år. 

Och eftersom jag inte kan vara där nere i Norrköping och fira med henne. Så skickade jag henne blommor med bud till jobbet. Tror minsann hon fick känna sig väldigt speciell :)


                                                              Solitär Zoom

Var ju inte värsta buketten, men tusan, jag kände mig bra gullig :D haha

Nu ska jag gå och sura ihjäl mig över att min nya chef är ett riktigt ägg!
Elin och jag ska gå till motattack imorgon.
Pallar faktiskt inte skriva om vad som just hänt. Är så jävla förbannad, besviken o ledsen.
Det är snart krig på gång..
För Elin och jag är riiiiktigt galet arga just nu...




Så Tjingelingen, mitt liv suger'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0