hemma i Stockholm igen

Har varit hemma i Norrköping en lååång tid nu.
Har varit helt underbart ! Hunnit med att träffa familjen och Jacob hur mycket som helst. Vilket verkligen behövdes!
Saknat dem massa.

Fick jättemånga fina presenter!!!!
TACK ALLA NI SOM KOM IHÅG!  :D
Fler än jag anade som kom ihåg min dag... misstänker att vissa såg det på facebook dock, men hur gulligt som helst att slänga iväg ett sms!

Nu är jag som sagt hemma igen... hemma i sthlm..... på lidingö..... i lägenheten.....
Usch så tomt det känns
Var är du? hatar att sova utan dig!



VEM SA ATT DET INTE VAR EN SPORT ATT HACKA LÖK?





NU orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer. varit en bra tid hemma i Norrköping, tyst och väldigt tomt nu här hemma, men jag kommer ner snart igen....!
Imorgon börjar utbildningen på nya jobbet ordentligt. Ska bli kuligt.
Blir ännu en resa till södertälje.. kan ju vara trevlit.. om man nu gillar att åka buss, tunnelbana och pendeltåg om vartannat.. ...
det gör inte jag....

Men måste man så måste man :)



SOv gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0