huhuuu

Idag har det varit en både lugn och inspirerande dag :)


Började med att kunna zzznoooosa telefonen om och om igen. Det är så otroligt skönt! :)
Älskar att ha sovmorgon!

Sedan ringde telefonen
Och det bar av till Kista Centrum för att hålla kurs i detta nya underbara hårvårdsmärke jag nu kommer jobba med. Det var väldigt kul, intressant och vi hade en riktigt trevlig stund :)

Jag är så GLAD för detta nya jobb. Jag ser möjligheterna, vet hur hårt jag kommer behöva jobba för att få dem, vill ju ha allt det där, vara allt det där... Och jag vet, att om jag lägger manken till, så har jag nu äntligen chansen att få det.
Jag kommer jobba arslet av mig!
Jag vill bara ha alla saker jag behöver, visitkorten, säljmappen och produktlistorna. Jag är redo att köra!

Att få vara med om detta från start är det inte många som får chansen till.
Vi är 2 som har fått den
Och vi tänker göra det bästa av det! Ge det allt !
Jag ser verkligen fram emot resan till Italien  för att träffa grundarna, gå och se visningar och bara njuta av italien!
Jag längtar längtar längtar!



Sällan man blir så taggad av ett jobb..!
Eller iallafall jag... :P



Sömnproblem har jag fått på kuppen... Klockan är just nu  02.08 och här sitter jag och nördar..
Tänkte faktiskt göra det här nördandet ännu värre och sätta mig o spela lite poker på  facebook... låt oss kalla de höjden av nördighet..


Imorgon ska jag fika med Ida, längesen vi sågs nu. =)
KOmmer bli kalasigt som baaaara den!


pallar inte skriva mer nu..  så.. jag gör det imorgon istället..


Tjingelingen!


Kommentarer
Postat av: mackan

jaså där ser man..grattis till nya jobbet:) vad heter företaget?

2008-11-06 @ 17:59:00
Postat av: maria

företaget.. eller ja.. märket är screen :)

2008-11-06 @ 23:49:31
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0