Idag är det fredag! :)

Igår var det dock torsdag...

Var och tog en fika med Ida. Vi hittade ett väldigt mysigt ställe nere i Gamla stan. Blir troligtvis fler besök där!
Sedan blev det ett glas  vin på ett ställe vid Mariatorget, även det helt nytt ställe för mig.
Var mycket trevligt. Mycket att prata om. :)

Sen blev det hem och nörda vidare med pokern på facebook, haft otroligt svårt att sova den senare tiden.
Kan inte hajja varför. Så sover jag jättelänge om dagarna ist.. man har ju tur som är ledig tills på måndag så jag hinner ändra tillbaka dygnet! :)


Idag var jag och handlade.
Finns det något värre än att handla på en fredag?
Varenda familj på hela lidingö skulle ABSOLUT storhandla ikväll. Fantastiskt!
Kalaslånga köer, fullproppade vagnar så långt ögat når, o själv står man där med en korg innehållandes kycklingfileer, potatis och beasås.
jaja, hem kom jag iallafall.

Tvättat och duschade och nu sitter jag här... börjar fundera på att jag vill göra nånting kul ikväll !

Jonas vill o behöver säkerligen en klippning.
Och vore kúl att träffa snubben, var riktigt längesen, men då vill man ju ha lust att hitta på nåt efter. häcka hemma en fredag, innehållande en klippning och massa hårprylar har jag haft föööör många fredagar nu..
Nåt vill jag hitta på!

Nu ska jag kika klart på the hills, och sen blir det väl att börja laga mat !


tjingelingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0