jag trodde det var fredag..

Har faktiskt trott det hela dagen.. tur att jag ringde mamma som kunde upplysa mig om att det var torsdag...
så det kan bli när man är ledig..

Jäkla italienare att ta lång tid på sig!
Borde det inte gå liiiite snabbare att skicka prylarna.. Är ju fit for fight. Jag vill börja nuuuuuu!
pallar inte vänta..


Jag har varit så jäääkla duktig idag!

Jag gick upp på morgonen och läste i min lilla självförtroende bok och gjorde noga anteckningar och fick några fler
 " aha-upplevelser "   - Kändes ganska bra

Sen gjorde jag mat till imorgon eftersom jag ska åka till vallentuna o inte pallar ställa mig o laga nån mat..

Efter det gjorde jag middag till idag. Makaroner och köttfärsås ... Räknas det ens som middag..? jaja, gott som tusan blev det iallafall. VIlken mästerkock jag är!

Sen, tro det eller  ej,,.... när klockan var runt 11 så beslutade Paula och jag att gå till Ropsten och tillbaka..
Lidingöbron har aaaaaaaldrig känts så lång !
Tog ungefär 2 timmar, med lite omvägar och heeela vägen till tunnelbanan bara för att nudda dörren innan vi vände. exakt 50 min dit o 50 min hem.
Feeling good!

Sen blev det en film o popcorn. Nu sitter jag här.. pigg som en mört.. :P
Åker till vallentuna imorrn. Ska köpa en nice klocka med som jag tjatat så länge om.



Guuu vad jag kommer sakna Stockholm.
Undra om jag får svårigheter att anpassa mig till Norrköping nu... så jag inte  blir för uttråkad.. Någon sa till mig att jag troligtvis kommer bli det.. jag är rädd att han är rädd. bäst att sysselsätta sig rejält där hemma! :)


Och så är det så att jag fått tydlig markering fårn min pokervän Dijar att nämna honom i denna blogg.. Varför vet jag inte riktigt.. jag är superbra på att ta hans chips och alla hans pengar..
Gillar han förnedringen ? :P
Nae, det är faktiskt tur att jag har en till nattuggla som kan sitta och spela med mig om nätterna. JObbigt sen när jag måste vända tillbaka på dygnet och jobbet börjar på allvar.!


Nu ska jag väl ta o kika på lite film och dricka mitt te.
ä inte ett dugg trött efter den promenaden :P


NattiNatti


Kommentarer
Postat av: Dijar

mästar-kock ? KNAPPAST ! jag hjälper dig ju, jag säger till dig varje gång jag har bra hand att du ska lägga dig så jag inte tar dina pengaar men du gör inte det, du bara spelar och tar mina hahaha din pajas, men men nu får de bli lite poker ;D

2008-11-14 @ 03:29:53
Postat av: maria

jag är visst en mästarkock! :O

haha jaa jag vinner ju inte om jag inte tar pengar.. inklusive dina ;)

2008-11-14 @ 07:49:00
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0