jahaja

Sitter ute i Vallentuna hos morbror nu.
Var på middag igår. Vilken tur att det är fler än jag som älskar tacos! :D
Jätteskönt att kunna sitta o mysa framför brasan hemma igen. Nåt som jag saknar.. jag vill nog ha en kamin, heter det så..? I min nya lägenhet :)



Dock kunde inte Franzzon ligga o mysa där med mig som på gamla, goda tiden.. För han hade dambesök.




så satt jag o kollade in lite klännigar på nellys.se
Aaah, herregud det finns så många fina, men vet inte vilken jag skulle ta mig för att köpa.... Kan man få någon formav hjälp? Ni läser... men kommenterar ju aldrig, så förväntar mig inte direkt att få föööör mycket hjälp... :P

men dessa tycker jag är fina, de tåls iallafall att tänkas över :P

      


                     

Skulle vara kul med lite nya festklänningar i garderoben....
 

Så hittade jag en tuff Jacka...

        Skulle inte sitta helt fel till vintern...




Sen kände jag att en ny, såndär liiiiten plånbok vore inte helt fel att införskaffa heller...
                                            
Printed Canvas Mini Purse

Hittade ju lite iallafall... Ska tänka lite under dagen om man faktiskt ska släppa taget på plånboken lite lite o faktiskt unna sig någonting den här månaden... :)


Igår unnade jag mig verkligen.....
Jag köpte, för första gången faktiskt, En ordentligt fin klocka!
Har inte hänt tidigare. Har köpt nåt  billigt-helt okej-fräsht på UR O PENN. Inget fel i det för övrigt, Men nu kände jag att det var dags att ta i ordentligt och gå loss rejält.
Världens gulligaste lilla man stod bakom disken o hade absolut inga problem med hur omstädig jag var.
Jag hade tankarna inställda på termen "smakar det, så kostar det"
Men han var så söt och sa att eftersom jag köpte min allra första ordentliga märkesklokca så drog han av 10% och gav mig 1/2 år längre garanti!
Då kunde jga pusta ut och slog till på denna :

  

Fick välja på nån fladdrig påse eller den kalsfina asken..... Det blev asken....!





Japp, kan man kalla det vuxen poäng när man för första gången lägger ner äckligt mycket pengar på en klocka..? Eller är man bara dum i huvudet?  :O



Nu är jga hungrig , så det blir frukost och sen ska jagoch storhandla.
Huuuuurrrrraaaa så kul.......
not.



Hörs nästa gång!
TJingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0