shopping

Japp, självklart kunde jga inte hålla mig utan kom hem med 2 saker...
Svårt att hålla sig.. men man kan ju vara glad över att det var 2 och inte 7......

Var i stort behov av ett par stövlar, så det blev dessa. Träffade rätt på en gång :)



Älskar den här typen av diskret klack. Kalassköna att gå i!


Så hittade jag en sån där tröja som man verkligen kan se sig själv i uppkrupen i soffan, med en kopp te, eller varför inte på snabbisfika i stan..?
jaja , härlig var den iallafall :)




Jag måste få sagt att det inte är lika roligt att gå och shoppa eller ens kolla i affärerna när allting faktiskt går i svart, grått eller brunt..
Var har alla färger tagit vägen.. ?
Jaja, mode hit o dit.. Jag vet inte hur det funkar för er andra, men en färgglad top i detta väder gör iallafall mig på liiiiite bättre humör.


Ikväll blir de grillning.. Blir själv fundersam på det när jag tittar ut.. att man ens ska palla stå där. Not my problem, så jag får sluta tänka på det.
Efterrätt tjatade jag till mig med, Ibland har man tur!



Men eftersom det är ett tag kvar tills det är mat blir det en korv med bröd innan.

Tjingelingen


Kommentarer
Postat av: diana

Tack söta rara du för din gulliga kommentar, så glad jag blev! =) Vad tycker du om otrohet? Välkommen in på min blogg och diskuttera! P.s. Glöm inte att det bara är 1 dag kvar till nomineringen av bloggar till årets blogg 2008 tävlingen avslutas! =) ps fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

2008-11-15 @ 18:08:40
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0