usch

Idag, eller iallafall just nu blir det ett kort inlägg..

Jag är på dåligt humör, fruktansvärt dåligt faktiskt... Helst av allt vill jag  bara lägga mig under täcket och be alla att låta mig vara ifred idag..
Jag har sån hemsk hemlängtan!

Är dålig på att hantera det.
Till och med funderingar på att flytta hem till Norrköping igen kommer upp.
Och det brukar bara vara någon form av kortvarig galenskap.. Men oj så ont det gör under tiden. :/
Mamma, pappa ,, syskon... usch.. kanske skulle behöva vara hemma ett år eller nåt för att kunna umgås med alla. Har ju intebott där hemma på mer än 3 år nu.. Det är hårt.. kämpigt.

Många gpnger jag velat ge upp och flytta hem, men sen kommit på att det faktiskt är bra som jag har det. Borde kanske ringa och prata lite med mamma om detta. Har inte känts såhär jobbigt någongång...
Helevte helvete!!!!!!

Jacob ringde förut... Tänker inte ens säga hur ledsen jag är på honom.
Det går över, det vet jag, men nu jäklar behövs en förändring på riktigt. Inget mer tomt snack!


Jag funderar på att laga fiskpinnar till mat idag... får se mo jag ens orkar laga nåt.. annars blir det nudlar. Satan  så gott det är! Nudlar och kyckling :)


tjingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0