dan efter dan efter dan...

Jaaaaaa, nu e julen över  :)

Hoppas att alla hade en lika mysig jul som jag!

Vi åkte ned till Norrköping på söndagen. Skönt osm tusan!
Det första jag får göra e att fixa lillasyster i håret, sen ringer Sandra o frågar om vi inte ska byta julklappar o om jag ska sova kvar hos henne.
Suuuure, säger jag. Kul o kolla deras nya lägenhet...
Och när vi kommer till porten upptäcker jag att de har flyttat in i samma hus som min pappa! :D
haha fan va vi garva, så vi plinga på hos pappsen halv 2 på natten och garva lite, vilket även han gjorde :P
Av Sandra fick jag de fiiinaste örhängena. Perfeeeeekt till nyår! <3

Så var det julafton...
Började med att vara hos pappa, eftersom min kära mor arbetade.. :P Vi käka lite o gav lillebror paket.. pappa och lillasyster kom över till mamma senare på kvällen så de fick sina paket då :)
Så hem till mamma o duscha, käka....
Det var skitmysigt att hela familjen var med! Första gången på 15 år eller nåt. Bästa julklappen!

bilder kommer!

Juldagen var det utgång!
Sandra och jag mötte Erik o John med sällskap. Kul som tusan att se dom igen. John har jag inte sett på säkert 3 år!
Sprang på Adiel med som vanligt !!! Ungen bara lämna oss o skutta över till otten! :D hahaha

Sandra och jag blev bjuden på .. troligtvis den viiidrigaste shoten i världshistorien... :
                      
                  - BIN LADIN -
PASSA ER FÖR DEN SÄGER JAG BARA!

Tobasco o shit. höll ju fan  på o dö!
Sen har Sandra och jag suttit bakom våran ek i nödens stund och spanat efter poliser. hahaha Sen tränger man in sig i gamla plats i kön igen :) Värsta kön jag nånsin sett!

Bilder från denna kväll blev få, men kommer läggas in snarast :P

Så idaaaaag då så kom Sandra, hennes mamma Pernilla och den nytillkomne Tilde förbi, klippte Pernilla och fixade lite, sen var de dags att åka hem till stockholm igen... Jobb Jobb Jobb.. onget vidare att behöva jobba i julrean. Men förhoppningsvis säljer jag bra då ;)

Nu ska jag nog slänga mej o glo på en film ellernåt.. e så trött....
Ta de lugnt ikväll ;D

Kommentarer
Postat av: Kristian

Ja hej påre! Det var kul att träffa dej ute, hoppas det gick bra att gå hem sen då... jag vart ju matförgiftad när jag åt på max tidigare den kvällen. Mindre mysigt att komma hem då. Du får ha det så bra!

2007-12-28 @ 14:32:47
URL: http://kriistiians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0