Dan före dan...

Nu kom jag hem efter en arbetsdag. blev inte ås länge dock. Mår inte alls bra :/  Har haft kallsvettningar hela dan o en jäkla huvudvärk. Blir jag sjuk till imorrn så smäller jag av på riktigt!

Jacob o hans familj åkte till sälen.. eller nåt.. idag. Känns inte bra. e så van att fira jul med dom oxå! uuuusch o fy!

Skänker en tanke till Wilma.
Du är mycket älskad och saknad av många här på jorden. Ännu en jul utan dig... Tomhet...
Hoppas på att Sandra e kvar inne i stan så att vi kan åka och lägga en blomma och tända ett ljus i minneslunden.. Saknaden gör ont!

Förhoppningsvis åker vi ned till Norrköping redan idag, Skulle vara skönt! Det blir så stressigt imorrn annars! Skönt att få krama om mamma med.. känns som en evighet jag gjorde det senast! :/

IMORGON ÄR DET JULAFTON
Hoppas på att alla får en uuuunderbar dag med en massa god julmat och härliga klappar! Julen måste vara den mysigaste traditionen på året!

Gooooooooood Juuuuuuuuuuul <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Jul pumpkin!

2007-12-23 @ 18:21:46
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0