happyface!

sitter just nu o kollar runt lite på vad som krävs för att läsa jurist.. blir sjukt förvånad o undrar om jag kommer att dö innan jag blir klar! Och älskar skolan , gör ag ju definitivt inte,,,
Men vill man så kan man.. o vill jag detta så har jga inget val!

Fick en ganska lustig kommentar angående mitt val av yrke.. Johannes som sa: Jasså? Ska du bli en sån där randomtjej som resten av alla juriststuderande?

What the hell is that suposed to mean? Är inte det en ganska förutfattad mening? Hur skulle en utbildning kunna ändra p vem jag är?

Dummaste jag har hört på hela veckan!!!! :P


Ska kolla på högskoleprovet med.. undrar hur många gånger jag måste ta de innan jag ens kommer in :P hahaha Kommer ha ca 75779475 kurser att läsa upp :P Hoppas att någon där ute tycker att de e kul att jag väljer den vägen än att bara klanka ned på mig och försöker sätta mig i dålig dager pga att jag vill plugga... Oftast ede folk som inte förstår, orkar, eller är intresserade av ämnet som kommer med såna onödiga kommentarer. Den enda jag vet som sagt :Det där klarar du Maria, du är som född till att sitta och käfta i en rättsal! E mamma!! Till o med pappa säger att jag inte borde ta mig vatten över huvudet. Vad menas undrar jag!? Ska jag göra som han? Svetsa och mecka hela dagarna? Tror inte det är något jag skulle klara av!


Nu ede efterlyst på tv. Älskar de programmet. Troligtvis det bästa programmet som nånsin sänds på tv3, om man nu ska prata om seriösa pogram...

Fick en trevlig inbjudan till Cafeét på lördag av Dj Tozer. Låter kul, skulle nog gå om jag inte bestämmer mig för att åka hem till Norrköping. E su suuugen på att träffa kompisarna! Och så va de ju de med tandläkaren... Usch vad hemskt om jag får tandställning NU... lite sent? har fan slagit mig blodig sen i 8an för att få en tandställning. Dåligt av tndregleringen.. stort minus till dem!

nu blire raka spåret till duschen! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0