Helgen

Det var en tokrolig helg faktiskt.
Utgång i lördags hemma i norrköping med Sandra.
Började med att skutta hem till Malin för att plocka upp henne o lollan, Sen gick vi till teaterbaren för att se nån Lollan pratat om, efter de va de in på hugo. Där tappade vi bort varandra heeeeelt.!!!
Sandra o jag hängde ihop som vanligt.
Sprang på Adiel där inne med. Sjuuukt kul o se dej igen! Tur att jag såg dej där inne, med tanke på att min mobil låg hemma, men såg senare att du skickat sms ;)
Så på något vänster lyckades sandra bli spetsad av ett sugrör så hon började blöda på armen, då tappade jag bort henne. Men fick syn på polackerna som hade yrat om att dansa tidigare, så jag skickade dom på spaningsuppdrag, så gick jag tillbaka till dansgolvet o Adiel och tillslut kom de faktiskt med henne! hhahhaha hysteriskt kul! Stackars pojkar! :P
Så träffade vi på Nicke Alf med vän, någon som förändrat sig. Kalaskul!

Så när de var dags för hemfärd så mötte vi Valentin, jonas och Ante Alf , så det blev efterfest med dem! Har inte sett de grabbarna på typ 100 år så det var riktigt kul att höra vad som hänt i deras liv :P Vi kom hem runt 6. Så det var en hård natt, o ooojo så trött jag var på söndagsmorgonen, Men Sandra skulle aaaaaabsolut väcka mig runt 12.
Så åkte Sandra hem och Jacob kom förbi. Har inte träffat honom på typ 2 månader, så det var underbart att träffa honom, även om jga var sjukt seg!

Så idag ede Måndag och ajg har varit på tandregleringen. Neeeeej, jag fick minsann ingen tandställning.! Men min tandläkare har looovat att fixa tänderna åt mig! Kan inte säga hur tacksam jag är! Mycket kärlek åt det!
Så var mamma och jag och åt innan det var dags för mig att sätta mig på bussen hem till stockholm igen. Skönt att sitta ner ifred lite. Har inte varit ensam på 2 dagar....
Satt och läste "Pojken som kallades det" Blir så jäkla upprörd när jag läser den boken! Kan inte ens fatta varför jag gör det! Vet att jag blir så arg att jag inte kan läsa så mycket i taget. Kommer på mej själv med att rynka  på näsan och inte vilja andas när han beskriver olika lukter och händelser hans mamma utsatte honom för. Man blir bara tokig på vissa människor!

Imorron ede skola... De ska väl inte bli så roligt då, men vad gör man? Bara att pallra sig upp o gå dit. Nu har jag ju lyckats vända tillbaa på dygnet igen iallafall (med liiiiite hjälp ifrån Sandra) ;D

Så nu hoppas jag på att få mat snart, e ganska hungrig faktiskt. utan att ja gjort någonting i princip... åka buss gör en ganska hungrig :P

Tack för en väldigt fin helg! Den enda som saknades en aning är Geso! Next time vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0