hell yeeeaaaaah!

Johanna och Daniel, sitti´n in a tree...... <3

HAHAHAHAH Jag blir toooooookig av glädje stumpan! :D Kunde det ha blivit bättre?

När man pratar om trollen ni vet....

Hur många får ett samtal på natten om att han äääääääntligen kommer för att träffa en, komer dit i limo, med privatchaufför, och  bara behandlar dej som en prinsessa??!

ja, jag är avis, tro inget annat :D
Att han äntligen hittade dej! Kan inte vara mer glad för din skull!!!!!!!!


<3 du är guld värd och förtjänar inget under det!

Johanna Hellström!  - du är värd det!


Kommentarer
Postat av: Majda

gott nytt ååår :D
du är utmanad! gör året lista och säg till när du är klar så jag kan läsa !

2007-12-31 @ 13:43:44
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: Johanna

Gissa om jag är glad!? :D

2007-12-31 @ 14:10:00
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tror du ska ta bort efternamnet i blogginlägget..:)

2008-01-03 @ 19:30:36
Postat av: Anonym

spelar väl ingen roll?

2008-01-05 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0