Hemmakväll

Idag har man jobbat... igen. Blev en mycket låängre dag än vad jag hade tänkt mig. O så ede jobb imorrn igen...

jobb  Jobb Jobb

Ibland undrar jag om jag har ett liv!

Drömde en ritkigt kul dröm när jag somnade till på tåget förut idag. Orkar inte skriva om den just nu, men började skratta åt mej själv så snart jag vaknade! Och när man upptäcker att man sitter ensam o skrattar så blir de lite pinsamt...

inte på humör för nåt speciellt idag heller. Känner irritation i kroppen, o då ede inte värt att umgås med någon. Och de var ett tag sen jag hade en lugn lördag.
Skönt ede! Har städat lite. tänkte att det kanske skulle få bort irritationen lite.. men oj så fel jag hade. Jag har ingenting att vara arg på heller, vilket gör att min frustration lägger sig o puttrar i kroppen i väntan på att få komma ut... o då ede inte kul för människan som trycker på fel knapp sen,...


usch usch usch

NU tänkte jag kolla min facebook och efter de ska jag väl försöka somna om, så jag orkar jobbet imorrn :P

Önskar alla en trevlig lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0