I did it again...

Jobbat heeela dagen idag. Sjukt mycket kunder hela dagen.. Kommer hem heeeeelt död, äter bara och slocknar direkt efter maten.
ja, jag var trött !

Hade en väldigt gullig kund idag. En liten pojke som var överenergisk som aldrig förr. Far mellan golv o tak. Blev kissnödig, törstig o ville ha en godis..
Jag jag klippte så gott jag kunde. Men ett sånt glatt barn kan väl göra vem som helst på bra humör? =)

Så vaknade jag av att ett 10onde sms lät mobilen vibrera. Fattar inte att jag inte vaknar direkt, men sover så hårt! Sandra hade fått erbjudande av Sebbe att åka upp till fjällen dagen efter julafton. De hade tydligen 2 platser kvar i bilen. o varför inte? Då ede bara att samla ihop pengar till Sandra! Jag får väl ta pappas förslag då, att ställa mig i tunnelbanan me de andra tiggarna och samla ihop lite till henne. Hahaha
Vi löser det!

Det var ett tag sen jag bara låg hemma en fredag. Otroligt skönt. Funderar på att göra det oftare.! Tänkte ju att jag skulle ha blivit klar med projektarbetet, men som vanligt går ju inte mina planer riktigt som de ska. Skönare att sova :)

Måste skänka en tanke till stackars Anders som precis nu sitter på en buss i jönköping. Lååååångt kvar hem. Skulle aldrig vilja sitta på en fullsatt buss nu!

nu ska jag gå o se om jag kan stoppa nåt i magen. Sjukt hungrig!
natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tuut Tuuut, Hejsan och välkommen till Sandras telefonfond - Vill du: skänka 1-10 kr tryck 1, 10-50 kr tryck 2, 50-100 kr tryck 3 och på köpet har du nu fått en vän för livet och givit denna vän mat på bordet. Tack för ditt samtal. klick. HAHAHAHA

2007-12-15 @ 21:39:43
Postat av: maria

HAHAHAHHAHAHAHA Fan vad sjuk du e!!!! :D

2007-12-15 @ 22:01:22
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: anneli

hahaha

2008-01-05 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0