Julklappsrush!

OjOjOj så mycket folk det var på stan idag! Bea och jag svettades tokiga för att få tag i våra klappar  :)
Jag lyckades få tag i alla utom 3, så jag är ganska nöjd med min insats!

Det har varit stressiga 3 dagar... Pallar inte ens skriva om dem just nu...

Den 3e ska jag till tandläkaren och laga hål :( Och så har jag beställt tandblekning, så ska göra en avgjutning av tänderna. :) Sen ska jag få fasaden, och efter deeeet, mina kära vänner, kommer jag att le som aldrig förr! =D

Min reovisning idag var sjukt seg! hahaha 2 ur klassen och läraren som var där ... Iofs ganska skönt...


Nu orkar inte jag skriva mer.. skulle behöva sova så att jag pallar med imorrn med...


Soooov gootttt!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

jaaa, det kommer jag :) du med ? :D

2007-12-19 @ 09:19:30
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0