kylig fredag

Den här dagen har varit en riktig dag i sann Askenberg-anda!

När jag e halvägs in till stan och praktiken på salongen upptäcker jag att jag glömt min mobil hemma. Och jag, som inte fungerar utan min telefon, får ju knaspanik o överväger att åka hela vägen hem igen. Men kommer på den briljanta idén om att fråga en snäll herre på stan om jag kan få låna hans telefon.
Så jag ringde hem, och min uuuuuuuunderbara morbror åkte direkt, raka vägen, in till mig för att lämna den. Han är bästa morbrodern i världen! :D

Sen va de då praktik. Slitit som vanligt. mycket kunder. skönt att få ledig nu under jul... :P KUnna vila upp sig lite.. eller ja. inte direkt.. jobbar en hel del faktiskt ......

Sen skulle jag möta upp Jonas på stan. Sjukt mycket folk. Höll på o kvävas inne på HM, äckligt äckligt. Sen följde vi han bror till bussen och efter det blev de systemet o sen hem till jonas. Käka en god sallad, Tack Jonas! :) Så klippt jag honom. Har tyvärr inget bildbevis, men de e möjligt att det kommer så småningom :)
Sen skulle vi sätta oss o kolla på bruce den allsmäktige då får han för sig att dra iväg på fest. hahaha palla det!? :D Så jag rörde mig hemmåt. Fattar inte hur kallt de e egentligen.!!!! vintern e så gott som här...

Jacob har tappat förståndet. Han ska till sälen... eller nåt... en vecka. o KÖPER skidor och allt de där man ska ha. HAHAHA I looove you! :D

Min katt dampar sig big time här.. så jag vet inte om jag ska sluta skriva o ägna honom lite uppmärksamhet!?
Måste sova snart med. Jobbdag imorrn. Ser inte alls fram emot det!

Snart ede juuul. Har du köpt alla klappar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0