Lördag.

Sååååå, då har man kommit hem igen då.

Igår
var en ganska lugn dag. Pluggade lite på dagen och senare hem till Jonas.
Käka kebab, glodde på tv, snacka lite skit o sen slocknade jag i soffan :P
Vaknade till av att Jonas bror kom hem runt halv 3 - 3 o stapplar in. haha

Sen idag nu så vaknade jag, plockade iordning och så plockade Ako upp mej på gullmarsplan, åkte och köpte en bok om skador...? ... haha Skiiitkul, Sen skjutsar den underbara ängeln mej äääääända hem! Heltokig! Får lägag på lite dricks vid massagetimman :P hahaha
Han e massör på sats för er som behöver knådas till lite! =) Snällaste på jorden! Guld vännen! Guld!

Senare idag nu så ska jag först till Bea och käka middag och sätta i löshår, sen är det troligtvis utgång som gäller.. Får se om inte Kian och Sorro inte skull ut idag.. Försökte få med Anna och Orlando med ... Men jag kanske blir kvar hos Bea... vem vet, vem vet?

Så ede Nyår med snart. Tycker det är sjukt svårt att bestämma sig för vad man ska göra.. har iallafall bestämt mig för att bli kvar i Stockholm. Ska ju hem till Norrköping den 1a eller 2a iaf för hemvisningen och tandläkaren den 4e... =)
Faaaaaan vad jag skulle ha velat hänga med till Otten i förrgår. Rockkväll, sandras musik upp i dagen o vilket draaaaaaaag det lär ha varit! :D

Dags att hoppa in i duschen nu, ringa till Stackars Bea som har 6 st att klippa idag. Hon e för duktig! Bilder kommer troligtvis upp i nästa inlägg! Om jag bara kan komma på hur man gör för att få över bilderna från kameraprogrammet o in i datan.... Ja suger på allt som har med data att göra! :P

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0