Mysdag med Frisörgänget

Dagen blev mycket bättre än vad jag förväntade mig!

Började med att vi frisörklasser blev uppdelade i salongerna. a för sig, b för sig osv.. Gjorde en etta lite julfin i håret.. inget avancerat, men de blev ganska bra... =)

Sen hade våra uuuuuuuuuunderbart gulliuga lärare gjort fint nere i lilla aulan, julbord med , faktiskt !!, väldigt god mat och julmust.
efter det hade de gjort en sjukt kul film om en dag på frisöravdelningen. Haha Kändes som om hela filmen var dedikerad till oss i Fr3a!!! :D hahaha Man måste nog se den för att fatta.
Förhoppningsvis kommer vi att få den så att jag kan dela med mig av den! :D
Sen hade tomten varit där ;) Så julklappar fick vi med! hehe Jag fick en body lotion från hår o logi. En fin gest av er frisörlärare! Guld till er!!!!

Nu är nästan alla julklapparna köpta med!
Skönt som tusan. Har 3 till, men de fixar jag imorrn. vet vad jag ska köpa... nästan. ett paket som e lite svårt. men nåt kommer jag väl på.

Har "köpt" en julklapp till mig själv.
Eller ... egentligen ede väl 2... De första är att jag ska bleka mina tänder.! Ska bli sååå skönt, sen ska jag få de fixade av min underbara tandläkare Maria på tandläkargruppen i Norrköping. Tack vare henne kommer jag gå runt och le större än störst!
Den andra är lite mer privat, men ska träffa dr. gustavsson för en konsultation den 10/1 klockan 13.00... är lite nervös.. men förhoppningsvis hjälper han mig att komma fram till ett klokt beslut! :) Tack Jannie!!!
Tänkte ringa till Sandreeeew sen för att få lite stöd :P i loooove her! haha

Nu ska jag och kolla på tv och lite så.. kanske skriver senare.. e så pirrig i kroppen att jahg inte vet var jag ska ta vägen :D Fööööör förväntansfull!

Have a nice evening sweeties!


Kommentarer
Postat av: johanna

jaa:) det låter trevligt!

2007-12-19 @ 18:40:39
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: Sandra

Sååååå glad för din skull älskling! Hoppas det blir en förändring kring dina egna tankar nu så vi kan sluta tjaffsa om detta varje gång ;)
LOVE YOU

2007-12-19 @ 19:04:23
Postat av: maria

hahaha jag vet att du är det gosepluttan! We will rock! =)

2007-12-19 @ 19:56:24
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Ali

Låter kalas ju :) Hoppas allt blir bra!

2007-12-19 @ 20:40:59
Postat av: maria

Ali : Tack så mycket, det hoppas jag med! :)

2007-12-20 @ 08:00:36
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: johanna

jag är på swea, men ring runt 12-14 så kan jag se till att komma ifrån :)

2007-12-20 @ 08:59:47
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0