Mystorsdag


Jessy - Dancing in the dark       kommer att lyssna sönder den!


Idag har jag handlat mina sista julklppar. Så skönt att ha det gjort! Har en kvar att köpa imorgon, men vet var och när jag ska gå dit, så de löser jag då :)
Erkänn att rummet ser så mysigt ut med lite klappar!?



Sen har jag, otroligt nog, bakat pepparkakor! Resultatet var dock väldigt varierande, men här är en bild på en av de bättre pepparkakorna:




Jag är en hejjare på att baka! :D Myspysigt sådär. Men lite tråkigt att baka själv. är så van att baka med någon, men i år fick jag alltså göra det på egen hand. och jag överlevde ju :)

Efter det satte jag mig framför brasan med en kopp varm choklad, jag är desperat efter julstämning. Har inte ens en gran här hemma än. pratade om att åka och köpa en nu ikväll. vilket jag hoppas, för då kan jag se till så de blir pizza till kvällsmat, o deeee var längesen jagj åt! Mums!
Ser inte min kissemisse ut att ha det skönt i sin puff framför brasan!? :D

       

Den 2e januari ska jag ha homeparty för phyto hemma hos mamma, för er som inte vet de, så e Phyto det märket som jag jobbar med på nk. Ska bli kul. hoppas på att sälja av en hel del!!! :)




Nu ska vi åka och köpa julgran :) Skriver kanske sen

Puss o heeej!


Kommentarer
Postat av: ALi

Gott med pepparkakor :D

2007-12-20 @ 23:01:05
Postat av: Anonym

Visst ede?! En hejjare på att baka :P hahahaha

2007-12-21 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0