rubrik...?!

JAg borde städa mitt rum, men tror jag gör det en annan gång....:P

Har kommit på hur liiite jag har att skriva här i bloggen när jag är sjuk och har heeelt vänt på dygnet, Det händer ju ingenting som jag kan skriva om...
De ringde ifrån skolan idag.. har tydligen varit borta för många torsdagar. Illa Illa av mej.!! Jag som hade så sjukt bra närvaro på frisörlektionerna. Va ede här för jäkla svacka jag har hamnat i?

Längtar hem till norrköping lite grann. Inte träffat familjen på länge.. Känns inte riktigt bra! längtar hem till mina småsyskon, mamma o pappa... usch!!
Har varit ensam den här veckan. Kan inte fatta varför jag inte följde med till Lanzarote, måste vara det dummaste beslutet jag har gjort i hela mitt liv.!

O Johanna som har blivit 18, måste ju komma hem o parta lite med henne!!!!

Sandra skulle kommit upp o partat den här helgen, men så blev de inte. för lite tid och för lite pengar i plånboken. Men jga förståååår, kommer ju fler helger...

Kanske borde passa på att åka hem den här helgen med tanke på att jag skulle till tandläkaren på måndag. Har ett hål som måste lagas tror jag :/ Fattar inte heller varför jag inte byter tandläkare. otroligt att jag sitter o åker hem till norrköping varje gång.. men e så jäkla tandläkar-rädd, o min tandläkare som jag har nu är väldigt bra.. ska faktiskt till tandregleringen :S Redan lixom. ska jag verkligen behöva få en tandställning nu? Jag som har bett o bönat omatt få tandställning hur länge som helst... o NUUUUUU kommer de o vill ge mej en? Jag tror jag smäller av!

Visserligen så vll jag fortfarande ha den, men hur kul känns de på en skala? :S Allt beror på hur länge jag måste ha den, för jag har inte sååååå fula tänder. Kunde ha varit värre, men självklart vill man ju ha raka fiiina tänder :P
Funderar på att bleka dem oxå, när jag ändå e igång. Vad tror ni om det? =)

Julklappsdags oxå, hur ska jag hitta julklappar till alla? mina småbröder och pappa blir nå fan svårast att köpa till!! Vad önskar sig en 7åring, 10 åring och en 47åring i julklapp? Mamma o lillasyster kommer gå klockrent. Inga svårigheter nånstans.! :D
Sen ede ju det att jag ska ha visning av produkterna jag säljer hemma hos mamma den 2e januari, måste skicka ut kort till de inbjudna., Lite nervöst, min chans att tjäna extrapengar :P

Imorron ede att vara på salongen. har haft konstant huvudvärk idag. men jag måste gå hr så kul på slaongen. sfå r överleva på koffein :)

Nu ska jag prata med Johanna. hoppas hon e med på utgång i helgen om jag kommer hem.

Lägenheten föressten.. jäveln bjöd ju 75 över igen. Varför? Höjde med 10.. o vad tror ni han gör.. Höjer med 10 IGEN! Varför kan inte jaaaaag få ta den här lägenheten. Skulle inte förvåna mig om jga sitter o bjuder på mej själv. jäkla mäklarusling :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0