sjukaste söndagen..

Joooodå, natten var måttligt roande kan jag lova. Visst att min mobil kan gå varm ibland, men jag tror hela bekantskapskretsen va o festade. HAhaha
Det var ett jäkla ringande o smsande på folk. Alltid lika kul o höra av de man inte hört nåt ifrån på länge... Känn er inte träffade Niclas, Sara eller Dejan! :D

Sen vid halv 6 ringer min telefon, jaa då har lilla Emil tappat bort alla han känner , står i gullmarsplan, e från västerås o har ingen aning om nånting o mobilbatteriet höll på o dö förn i desperata försök att få tag i någon. helt otroligt!
Och faktiskt, så kan jag inte lämna någon sådär! Vem de än hade varit som ringt mig så hade jag gjort samma sak. Väckte morbror o sa till honom att han mpste köra mig till närmast ankommande tåg och åkte in till gullmarsplan, så han kunde använda min tele att ringa runt. Tur som tusan fick han tag på folket.!
så var det bara att sitta och vänta på att Ako skulle komma innåt stan för massagen på sats.  Helt otroligt. Känner mig som en ny människa! =D

Så fick ja en trevlig pratstund med johanna med. Kändes bra med tanke på hur längesen de va vi pratade! :O

Hahaha stackars Sandra får alltid ta massa samtal från lustiga människor som e fulla med skit. Stå på dej älsko! hahahahahahah dör inombords! :D

Imorrrn e fortfarande ett mysterium.. vad vill jag göra? :O
usch.. hatar kjävla nyår, borde ligga hemma i sängen o inte göra nåt.!

Ner till Norrköping den 2a blir de har jag bestämt mig för nu dådå. Hoppas att Sandreeeew e kvar där då. annars jävlar !

Norrköping e en allt liten stad.. pratade me en, som kände en kille vi efterfesta me för ett tag sen, som sedan visar sig vara sambo me en annan snubbe, samtidigt som jag fick reda på att en av killarnas mamma kunde ha varit min mellanstadielärare....
Krångligt? Det är bara förnamnaet i den lilla staden.......

Nuuu ska jag gå in i duschen. luktar tigerbalsam lång vägt :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0