yeeees

Det finns en kille som gör mig precis tokig om o om igen.
Det finns de som flippar en hel del, men faktiskt så ede bara en som gör mej grymt irriterad gång på gång.
Du vet vem du är, Hoppas du känner dje liiite träffad ;)

satt och tänkte på Mina små "olyckor", som tydligen alltid lyckas hända då Sandra e i närheten, eller om jag pratar med henne på telefon. Kan det vara så att hon för otur med sej? :P

som när jag, mitt på spiralenparkeringen med Malin o Sandra, halkar !!!! på ett bananskal !!!! och vurpar. Hur många lyckas med det?? :O

 Midsommar på Sandhamn, vem ere som plurrar? KUnde ge mej fan på att det skulle vara jag. Tur att Frida fick sig ett skratt... o resten av folket på bryggan....

När jag pajjade en tand för att jag, tuff som jag e, skulle försöka öppna en cider med tänderna. Kapsyler är uppenbarligen inget bra för tänderna...

Jag fastnade med klacken på väg ut ur kyrkan från skolavslutningen förra året. Guld till killen som frågade om han skulle bära mej! hahaha inte ofta man hör det!

Och det är bara en deeeel av de onödiga saker som kan hända då man e med mig.,


huuuuu, nu har budet höjts på lägenheten igen. Blir så jäkla förbannad. SNääääääääääälla låt mej få lägenheten! hahaha Jag behööööver den ju!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0