helt tokigt

Nu får det vara bra.

 Malin, du har förvrängt så mycket. jag vet inte hur du har kunnat missuppfatta det här. men är ledsen för att allt blivit så knas! det här är ingenting som inte kan redas ut!

Sandra har varit här en heeeeeeel vecka =D sjukt kul! Önskade bara att du kunde ha stannat längre gumman! har så mycket kul att se fram emot nu ;P Hyra hus, bara dra iväg, lämna skiten :D
Men bara 2 veckor tills du kommer upp igen. längtar redan!

HAr haft en fin dag idag. LÄmnat av sandra på buss stationen och sen tagit en fika med christian med. . trevligt =) Sjukt kul att se dej igen. en heeel månad sen sist. det är ju inte klokt vad tiden flyger iväg när man har roligt! :P får ta o göra om det snart igen:) Sen har jag bara varit hemma, käkat, pratat med Jacob i norrköping. Sjukt mycket jag saknar dej vännen! Du får snaaart komma upp o hälsa på mej! Så jäkla längesen vi sågs nu! Får se om jag duschar nu ikväll eller om jag tar o gör de imrorn bitti. Fått biljetterna till dramaten av kunden på jobbet =)
Så himla gulligt av dej! Hoppas att bea följer med nu då, annars får jag väl ragga upp nån annan.,. :P

Imororn ska vi på hår o logi i spånga o lära oss om det märket eftersom det ska in i en av salongerna på skolan... tar fan typ 1 1/2 timma för mej att ta mej dit! funderar på att skita i det... palla åka heeeeeela dagen.. sen på kvällen ede öppet hus oxå.... till halv 8...tror jag ... eller om de va halv 9.... skitsak samma.... jag e så trött just nu.  


Det har varit en händelserik, omtumlande, trevlig, sjuk, pissig, rolig dag.... Snacka om att allt hunnits med på en enda dag, Så jag e heeelt färdig :P haha

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Johnnes

Nämn mig då!!! :P

2007-12-15 @ 03:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0