jäääääääääävlar!

fredagen var heeeelt sjuk!!
Började med att möta upp Frida på fridhemsplan. förfestande av massa cider o shots på nivå, sen vidare till vibe... blev utkastad, skulel ta taxi hem, men så ringer en kompis från solna o säger att de e  typ lite folk hemma hos honom. sÅ taxin styr emot solna. Jag betalar och går ur taxin, ser min kompis lägenhet  ca 50 meter ifrån mig... tänker att pga trafiken ska gå under vägen genom tunneln, där jag möter en kille som trevligt ler o frågar hur det är. Bra svarar jag och ska gå. då vänder han sig om och säger, bra, ge mej pengarna du har på dej.
jag flina lite o trodde han skojjade me mej och skulle preciiiiis börja gå igen när jag träffades av en smäll.. grymt rädd blev jag och fumlade upp de pengarna jag hade kvar. så försvann han.
och där stod jag.. mitt i ingenstans och snöstorm var det.. satte mej i en busskur o kunde inte fatta vad som hade hänt. hur skulle jga ta mej hem nu? inte en krona...

så ringde jag en killkompis som jag visste var ute o festade, han sa åt mej att ringa polisen vilket jag gjorde efter typ en timma, då det gick upp för mej att han inte hade tagit mobilen, så vad skulle hända om han kom tillbaka?
jag frös och storbölade där jag satt och pratade med tanten på larmcentralen... tillslut kom en polisbil och då kände jag mig trygg.. men var fortfarande väldigt chockad.. såååå många gånger som jga har gått hem själv!? :O
jääävla cpkväll!!!! Tack Antonio för att du höll mej sällskap io telefonen och höll mej lugn!!



igår sen åkte jga till en kompis på karlaplan och satt där hemma med lite folk... Tog de ganska lugnt. KOm hem 4 inatt typ. Så idag har detbaaaara varit lugnt... vill inte ens tänka på vad som hänt. har sån jäääkla ångest! uuusch

ska först till skolan imorrn o anmäla att busskort och skolkortet är borta , sen vidare till banken för att beställa ett nytt kort, och då direkt sen till polisen för att fixa med nytt leg o om man kanske måste spärra.... jisses.. det känns inget bra detta :/
ska ringa till Sandra och prata lite! Få ur mig det jag har i huvudet... fanfanfan

har lite bilder från den misslyckade fredagen. de e på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0