jävla BigBrother drama!!

Den här dagen suger.
Skulle ju ha åkt till spånga, men pallade verkligen inte! Tar ju evigheter och så blir det vääärsta omvägen för mig!
Kunde inte sova inatt heller. låg uppe till 5 imorse och funderade.
Kan inte fatta vad jag har gjort för fel. Vi har inte flörtat och vi har inte ens setts! Tycker bara att de e kul med nytt folk. Förstår inte ens de där med bekräftelser, vi har inte gett någon komplimang till varandra!
Jag skulle aldrig kunna göra så emot någon! Vän eller ovän! Att du ens kan tro något sånt! och förklara mig kan jag visst inte heller. Du lyssnar ju inte :/

Jag har mina egna killar! Behöver inte försöka ta någon jag vet att du e helt nerkärad i! De som hänt mellan er 2 är mellan er 2. ingenting som jag har något med att göra! Så jag lägger mig inte i det!
Att kalla mig saker utan att känna mig är som att plocka äpplen ur luften! Det finns ingenting att ta utav, eftersom du inte vet om de stämmer eller inte! Kanske just därför, jag inte kallar dej någonting eftersom jag vet att jag inte känner dej, kan heller då inte säga någonting om hur du beter dej! Vet inte.. men du kanske borde tänka på det.

Kan inte fatta varför du blir så arg? ist för att anta massa saker så ede väl bättre om du frågar mig!? då skulle du få svar på tal o slippa undra!!!
Hela den här situationen är helt vrickad!! Varför skulle jga vara ute efter ditt ex? tänk lite, för jag har gjort det. förstår dig till en viss del, men att du ska börja kalla mig saker, och bli helt tokig på mig, är n¨ågot som jag aaaldrig kommer att förstå!

Har själv suttit i samma sits som du! Var tillsammans med jacob i ca 3 år, slutade taskigt och jajg var grymt ledsen över de. Blev med arg när han pratade med andra tjejer o kunde dra upp de till bråk :/ Men man kan inte hålla på så! jag förlorade i längden genom det. Nu e vi bra vänner! firar jul med hans familj oxå faktiskt. Friserar hans släkt och vi umgås så mycket vi kan. Så.. ive been there! och jag vet hur det känns.. men skäll inte på de tjejerna som du fan har i din närhet.!! Vissa av dem har faktiskt inga dolda avsikter att såra dig! För det har jag inte.

Tycker de e lite tråkigt att du inte lyssnar!


Pratade lite med Sandra igårnatt.. satt uppe o letade lägenheter i spanien. Det vore så underbart att flytta ned dit! jobba ett tag. Jäkla skola, vad jag e trött på skiten!
Måste säga att jag beundrar mauri! Du e ju tokig som lyckats öppna eget sådär! den sm ändå var så smart! :P Jag kommer aldrig bli klar med pluggandet....
har så mycket jag vill göra.. o enligt mig så ska allt som vanligt ske samtidigt. Funderar på om man kanske ska hänga på sandra ned till spanien o jobba ett tag, men då skulle skolan bli oklar här hemma, och jag vill ju bli åklagare... Och om jag nu ska pluggar jurist så funderar jag på göteborg istället. Att plugga där. För här i stockholm vill jag inte vara! Vet inte vad det är som gör att jag trivs så illa, men nåt är det ju! Kan vara så att sthlm var större än jag trodde, Att komma hit från lilla norrköping kanske var en dålig idé...

Tack Linn för att du lyssnade! ;) Blit lite hysteriskt ibland :P Hörs senare !!!

Nu ska jag prata med Johanna. Så ledsen att din födelsedag o firandet blev så dåligt! Önskar att jag kunde ha varit med även om det var pissigt! Finns här. anytime!!!!

byebye

Kommentarer
Postat av: Malin

Va bra att du rabblar upp allt här i detalj när man inte kan försvara sig.
Första gången jag läser din blogg och det här var ju trevligt :/
Man behöver inte skriva om allt. .

2007-11-27 @ 00:01:52
URL: http://sandbergmalin.blogg.se
Postat av: maria

Jag vet det. Men det här är ju mitt sätt att skriva av mig. Och du lyssnar inte när jag försöker malin. Hur ska jag kunna göra mer? Du vill ju verklignei nte. Tror inte du förstår hur frustrerande det är, att du tror saker som inte finns.... :/ Det finns ingenting i denna text som inte stämmer! Vet u inte hur man får dej att förstå!

2007-11-27 @ 14:59:10
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0