natti natti ?!

Nu är klockan halv 12...

känner att jag har huvudvärk och behöver verkligen sova.

Ska träffa christian igen imorrn o prata lite. Ska bli kul. Gillar verkligen den snubben! =) Nån som lyssnar iaf !!

Pratade lite med Jacob nyss med. Bra längesen jag hörde din röst hjärtat! Kändes riktigt bra! Önskar att du hade kunnat följa med lillasyster upp hit till helgen. Men de e sant, man kan inte missa farmors födelsedagspartajj! ;)

Linn och jag som pratade om att gå ut imorrn för att dränka lite sorger, det blir inte så.. jäkla jobbande som ska komma ivägen. Men behöver komma ivg o tänka på annat. :)


Andreaaaaaas, din stackare!! behöva stå mitt i malmö o vänta på skjuts av en som har somnat! hahahahhahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0