ne

Vet du vad? att ringa någon för att de är den enda man vill ha i sin närhet när man varit med om någonting som faktiskt var otroligt jobbigt är inte att utnyttja.! Du har så sne syn på vad ordet uttnyttja innebär!
Ringde dig inte för att jag inte hade någon annan, för det vet vi båda att jag har. Jag ringde dig för att du var den enda jag ville ha i min närhet. Så jag kunde känns mig trygg.

Att du ser det som ett uttnyttjansde låter ju bara sjukt! Bara för att du inte kan ringa när du behöver mig betyder inte att jag inte ksulle ställa upp. Tänk på de ärthjärna! Öppna inte munnen! för det enda du riktar mot mig gång på gång är hatord och en jävla massa skit.! Gång på gång förlåter jag dina hårda ord, trots att jag aldrig skulle göra något sånt emot dej!
Du beer dej som ett svin varje gång jag tror att det skulle kunna vara bra. Och jag tänker inte ta det längre. Du tjatar jämt om att du aldrug mer vill träffa mej och att jag inte nånsin ska höra av mig igen. Det har du inte lyckats hålla tidigare, för jag har aldrig hjälpt dig med det. men den här gången kommer jag att göra det! Du ska slippa gnälla på mej!

Kommentarer
Postat av: Vicente

du ringde mig också igår och förigår..

2007-11-25 @ 21:38:49
Postat av: Vicente

poängen var att du ringde flera och inte just han för närhet..

2007-11-25 @ 21:56:36
Postat av: maria

haha jag har inte ringt någon Vicente! :P Det är inte närheten på det sättet jag vill ha, utan det är bara han som jag vill ska finnas där för mig när nåt så stort händer eftersom jag bara litarpå honom

2007-11-25 @ 22:02:04
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Vicente

haha juste.. det är ju därför han tjatar på att han aldrig mer vill träffa dig.. det är ju inte den närheten du vill ha
alla tjejer är likadana

2007-11-25 @ 22:08:40
Postat av: maria

alla e inte likadana.
Jaaa, precis, han ska ju inte träffa mej mer. men han har ju bara aldrig lyckats hålla det förut. men nu hjälper jag ju honom

2007-11-25 @ 22:34:36
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Vicente

nej men när du ringde han i helgen så ville du ju träffa honom eller ? och då stämmer min teori att alla tjejerna är likadana in helt perfekt.

2007-11-25 @ 22:36:05
Postat av: maria

hur menar du då? Ringer inte du till folk som du vill träffa`?

2007-11-25 @ 22:50:49
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Vicente

du vet vad jag menar så försök inte o spela dum, tror nog att alla personer som har läst den här bloggen fattar vad jag menar

2007-11-25 @ 22:58:16
Postat av: maria

kanske. Men jag tror inte att du har fattat.....
har man inte varit med hela vägen så kan det inte vara lätt att kommentera....

2007-11-25 @ 23:30:09
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Vicente

fyfan.. jag vill inte se mer..

2007-11-25 @ 23:40:15
Postat av: maria

då ede bara att låta bli!

2007-11-25 @ 23:42:14
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0