ont i magen

Jag har jag otroligt nt i magen. Tror det är över allt de lite mer pissiga. Det med pappa, malin, sandras problem med att hitta lägenhet o jobb när jag veeet hur dåligt hon mår av det, Det tar som fan på krafterna. Jag tänker ju bara fööör mycket. Har tappat orken!!!!

Idah måste jag verkligen plugga på mitt bröllopsarbete.. men det händer ju aldrig.. Blir fan trött på mig själv för att jag vet att det här arbetet inte ör någonting som jag inte skulle klara av! grrrrr

Imorrn så mååååste jag jobba!
O på torsdag ska vi ju på teater, om de nu blir så. Ska bli kalaskul!

o på freeeedag blir det en kalasbra dag! =) sjukt kul! :D ska bara hitta en liten present ;D

Så de närmaste dagarna kommer ju att bli ganska bra iaf. =) Sen får vi se. Hade så gärna velat ha upp lillasyster och bara umgåtts med henne en hel helg.. jäkla jobb!!!!

Dags att börja köpa julklappar med, beundrar alla som redan har fått ihop de flesta julklappar!

nu ska jag äta något tror jag... eller så skiter jag i det :P

Kommentarer
Postat av: sandra.

usch då. du får ta hand om dig:)

2007-11-27 @ 15:25:56
URL: http://sandrahemberg.blogg.se
Postat av: maria

haha de är inte alltid det är såhär :P svårt att tro men jag har bra veckor med ;) hahaha

2007-11-27 @ 15:29:44
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0