puuuuuhuuu

Jaadu.. idag har det varit en lång dag av i princip ingenting alls.
Det vettigaste jag har gjort idag var att ta med Bea hem till chefen.. fixat ett jobb till henne på parfymavdelningen. skönt som bara den! Nu har jag någon att byta av lite med. Ska bli spännande att se hur Bea trivs =)

Efter det skulle jag visa en bild på telefon för bea, då jag till min fasa upptäcker att alla mina bilder och låtar på mobilen e borta!!!! Så jävla irriterande att jag vet inte vad...
Fick ett skitskumt sms igår, trodde att det var pga det så att de hade blivit något virus, men det visar sig senare att mitt minneskort var borta! Herregud... Int för att jkag hade direkt privata bilder på det, men ändå inget roligt om någon skulle hitta mitt minneskort och kunna ta alla mina bilder och musik.... Så jävla irriterande.. ville bara sitta och böla i ett litet hörn.. det har blivit lite för mycket den senaste veckan....
 
Så ringde Sandra när vi var på g hem med... jag känner för dej hunnie. Min dörr e öppen anytime, det vet du!
Bara att komma när du än vill!!!!


Och så börjar jag tröttna på att folk snackar så jäkla mycket skit! Säg inte att du är min vän för att sen ta tillbaka det. Folk fattar inte hur det sårar! Det är faktiskt inte jag som tänker på mej i det läget... tänkt på det!? kalla mej inte massa saker utan grund, för det sårar faktiskt det oxå.

Nu ska jag vända på steken och se till att vara lite glad =) Bea på jobbet nu och sandra kommer upp hit ett tag, ska bli skiiitkul ju! Och nu hoppas jag bara att det inte är någon jävel som har snott mitt minneskort! för då e jag i mordtillstånd! då har någon gått över gränsen för sista gången!!!!

jag funderar på om jag måste städa mitt rum... eller jaa... jag måste ju de.. men orkar jag? tror jag tar det en annan dag...

Lång skoldag imorrn med... klockan 9 kommer folk till våran aula, hela sthlm sista årselever inom frisör faktiskt, och ska lyssna på föredrag eller liknande om gesällen.. viktiga grejjer de :P
Sen ede frisör.. Jäkla Jilena att glömma lägga ut kundlistor.. känenr på mej att den lektionen kommer bli lite utdragen :/

cascada - what hurts the most    -   bästa på länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0