sjuk

Idag är det äcklig huvudvärk o snorig som bara fan! :/
men jag var ju tusan tvungen att skutta till banken och polisen.. så det var bara att gå upp o fara iväg.
Som tur e så fixade sig allt direkt.
Nytt bankkort och leg kommer i början av nästa vecka! Skönt som faaan. Blir lite fattig när man betalat typ 600 till skivan o flaket bara. måste till skolan imorrn så att jag kan lämna dem! Usch.. vill inte tänka på att kliva upp o gå till skolan imrorn.. e ju saå snorig att jag inte kan sova om nätterna!

vilken lättnad att inget har gått fel.. gryyymt dyrt att spärra idkortet bara.. fan 55 kronor från mobilen! men måste man så måste man.... =)

fixade busskort med. underbart!!

nu mår jag bättre  i hjärtat! :D haha nu ede bara denna jäkla förkylning som ska väck med!

hoppas det gick bra för dej med dina modeller johanna! =) du e bäst på de du gör!! ;)


Sandra, hunnie, jag håller tumamrna för dej! Vi vet att det inte var du, och det räcker! =)


nu ska jag hoppa i badet ett tag känner jag,
Cya!

Kommentarer
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)

2007-11-12 @ 15:06:34
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: maria

tack. vem du nu e :P

2007-11-13 @ 19:40:56
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0