tisdaaaag

idag har jag och sandra varit på det mysiga lilla fiket där vi aölltid varit. segt, men skönt att komma hemmifrån.

E så ledsen just nu. Så mycket skit som händer. fattar inte varför folk går bakom ryggen på varandra hela tiden.!? Så sitter de o besättar för mej och jag mår ju så dåligt av att veta vad folk säger om varandra på det sättet. För e man med båda samtidigt så är läget helt annorluna! Varför kan inte folk som inte gillar varandra bara vara på varsinn sida!? man måste inte låtsas tycka om varandra. Men inte heller vara elak. Säg som det är och utnyttja inte varandra..
En person får mig att känna mig jävligt utnyttjad just nu. Sjukt jobbigt att tro att det äe en vän som man sen får veta väljer mig när ingen annan finns till hand. Tror inte att du fattar att det är dig jag skriver o  nu eftersom du inte tror att jag märker det. Men på senare tid så har det bara varit tydligare och tydligare.
Har du ingen annan att vara med så behöver du inte komma till mej då heller. Tro inte att jag springer runt benen på dej för att jag behöver dej! Trodde bara att du var en härlig tjej som man kunde lita på. Tydligen hade jag fel. och tycker att det varit riktigt illa av dig att låtsas om annat!

Har alltid sagt att tjejer är elaka varelser.....

Varför e de  inte lika invecklat att umgås med killar? Kan ha djupa samtal med killkompisar. De finns där, utan att döma eller överanalysera.. De tröstar och förlåter.. Gläds åt ens lycka.. Önskar att jag hade en sån tjejkompis här uppe. Kanske ede för att jag inte har en sådan tjejkompis här uppe i sthlm som jag känner mig så ensam.
Nu har Sandra varit här i 4 dagar, och har spenderat så mycket tid jag bara orkat med henne. Vill bara att skolan kan vara slut så att jag kan dra sen... Vill plugga jurist på annan ort och bara lämna den här sunkiga stan av backstabbers, skitsnackare, och vidriga människor bakom mig.!!
Bye Bye Stockholm!


Nu ska jag och Sandra spela uno! O efter det vet i tusan,. e ju skola imorrn.. Pisspotta! Har absolut ingen lust med det.......

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0