tssss

Idag har de varit segt. Varit o fikat med christian. kändes skönt de.

Så ringde anna när jag var på väg hem... Det löser sig gumman! And u better know it! ;)

Tur som tuuusan att Malin ringde o väckte mig förut! Tack för att du ringde överhuvudtaget. Kändes riktigt bra ska du veta! Men ännu mera tack för att du väckte till mej lite. Var på väg att missa tåget! Nu sitter jag hos Sara och myser :) Ska dricka lite vin o grejjer. Skönt att kunna vara med någon när man varit ledsen o nedstämd ett bra tag.

Men nu känns det bättre igen! =)

tack gode gud för det :)


Imorron ska jag och Bea på dramaten o grejjer. inte varje dag det skulle hända, så liiite spännande ede me tanke på att jag inte har den blekaste aning om vad vi ska se. ahhaha " Det är säkert om en porrkung" hahaha knasigt !! :D


Så ede jobb med. o skutta till banken... Lika så bäst så ingenting blir knas.


Lillasyster kanke kommer upp som sagt.. hon har börjat må lite taskigt så vi får väl se.. men jag ber till gudarn att hon kommer upp! Saknar henne så det gör ont ibland. Den lilla skitungen :P

                          
                            
                                                         




n u får ni hade bra. för nu sätts de igång här. haaaare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0