vaken i 32 timmar!

japp, så ede. Jag har nu varit vaken i 32 timmar... Försökte sova en stund förut, men hann aldrig somna innan klockan ringde och jag ksulel ringa sandra...

Var på banken idag och fixade med nya korten och massa skit. Har aldrig varit så trött tror jag., var och köpte hårfärg åt sandra med så hennes hår skulle lbi klart.. men då så visar de sej att hon ska sova kvar hos lovisa iallafall. lite irriterande när man har grejat o styrt. man kan tycka att en hel dag kan räcka för stunden, emn ibland ede inte så. Skitsamma. de löser sig aaaaaaaalltid. Lite tråkigt att vara helt själv här hemma nu bara.
Lagade lite mat förut... makaroner och köttbullar... men var ingte direkt hungrig...

Vet inte varför de e så... men känner mej så jäkla översprungen ibland. Låter folk göra som dom vill utan att sätta ned foten och säga att man helt ärligt känner sig utnyttjad. Ska man inte kunna vara snäll emot en person överhuvudtaget och ställa upp ialla lägen utan att den senare börjar utnyttja det? Är det bara något som finns i människans gener? man e ju alltid sig själv närmast....

E sugen på att åka ort o se på fotbollen med kompisar.. men kommer ju inte härifrån nu när ingen är hemma.. grymt tråkigt... funderar på att sätta i en hårinpackning och skutta in i duschen för att få tiden att gå lite...


Har av någon anledning börjat tänka en hel del på kärleken med. Varför? Jag vill ju inte ens ha ett förhållande som det är just nu. Men när jag fördjupar mig i frågan kommer jag ju på det att det vore bara så mysigt att ha någon att vakna brevid på morgonen, som stöttar en och ställer upp. Jag hatar ensamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0