happy happy

Den här veckan har varit underbar!

Idag var jga på salongen hela dagen. klippt David, blev riktigt bra men huvudsaken e ju att han e nöjd, vilket jag har på känn att han blev =)

Chefen hade fixat jobb åt mej på nk, ska sälja produkter ifrån phyto. Hårprodukter, så de passar mej bra :D Ska träffa den chefen på måndag så nu håller vi tummarna allihop! =)

Sen nu ikväll blir de ganska segt tror jag... inte planerat något... kanske kommer upp nåt senare..

Saknar er!!!!!!

Rihanna feat ne-yo  -  I hate that i love you
låten e tusan underbar! spelat sönder den för längesen! men kan ju inte sluta lyssna på den! :P

Det jobbiga datumet närmar sej. Men jag tänker fani nte låta det slå ned på mej nu. Jag vägrar.. Har en klump i magen bara jag tänker på det.... 3 år har gått ... och ändå har den smärtan inte minskat.. kommer den någonsin att göra det?

Kommentarer
Postat av: hellstromfrida

Hon kommer alltid att finnas med dig ! <3

2007-10-05 @ 19:30:10
Postat av: johanna

Vet du hur oerhört glad jag är för din skull Mary?! You go Girl!

2007-10-06 @ 08:30:44
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0