jäkla rubrik.....

igår var första dagen på mitt nya jobb på nk =D Det givk verkligen bättre än förväntat. Ulrika, chefen, verkade vara riktigt nöjd med mig. har redan fått riktigt stora uppgifter som ska göras.
Jättefina människor jag jobbar med också! Tar ett tag att lära sig allt bara.. Men jag trivdes så där kommer jag stanna..
att gå in bara för att kunna hänga av sig var som att gå i ett fängelse :P haha Hämta kort, skriva under massa papper, dra kort i alla dörrar o hissar osv...
hade dock valt heeeelt fel skor, så jag hade verkligen inte LITE ont i fötterna igår! haha

Idag ere viking Line som gäller. Överrasskningsfest e niiice =)
Ska möta vänner från Tyskland klockan halv 6, vänta in lite vänner från hallstavik som kommer precis efter.. sen blire taxi till terminalen.. ska möta upp 20 pers till.... För födelsedagsbarnet ska självklart inget veta! ;)
Sen ere bara snabbt på båten o smyga oss in i våra hytter, fixa iordning oss o snabbt snabbt upp till middagen o sitta där när hon kommer dit.. Hennes min kommer att bvara ovärdelig.
sen ere paaarty paaaarty! :D


O johanna som kom upp i torsdags! Din galning. KOmmer upp bara för en kväll, synd att inget blev som planerat, men va tusan. Att du var här betyder jättemycket! Ses snart igen! ungefär bara 2 veckor kvar!!! love you hunnie

nuuu blire att lägga i en hårinpackning o sen skutta in i duschen.

Take care!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan jag kalla mig impulsiv kanske ? :P

2007-10-13 @ 17:04:07
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0