jihuuuuuu!!!

Försov mig äckligt mycket imorse.... Första morgonen nånsin som katten inte har väckt mej som han ska :S !!!!

Hann iallafall vara med sista halvtimman i skolan :P hahhaa


Så träffade jag nya chefen. Faaaaan vad jag e glad! Nu har jga jobb! Böjar på fredag. Spännande att jobba på nk faktiskt. Lilla Jag.. Lilla Maria från Lilla Norrköping..... Huuuu, skrämmande och underbar tanke! Fuck you allihopa som inte trodde att jag kunde! Ni kan ta er nånstans!
Just nu e jag skitstolt över mej själv. Ännnnnntligen känner jag att någonting bra händer mej på mycket länge, och vet ni vad?     JAG ÄR VÄRD DET!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt Darling!

2007-10-09 @ 19:03:59
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0