måndag

Idag har vi varit lediga. skönt som bara den!!
Jonas lägenhet komemr bli kanonbra! Men jag tror inte att vi ska kämpa med sånna där ikeaprylar.. inte riktigt nåt som gåt ihop sej... :P
Kul att träffa tjejerna med!!!

Imorrn ere skola som anligt... sovmorron, skönt de.. sen ere massa jobbiga lektioner...
Efter den sega skolan ska jag o prata med henne jag ska jobba för på nk, lägga upp planeringen o testa produkterna själv lite. :) ska bli kul.

Äntligen börjar nyårsresan bli färdigplanerad. Skönt!
Börjar bli väääldigt sugen på att dra iväg utomlands nu! Pratade lite med Lovisa, och det gjorde inte saken bättre... Har ju pratat med den där spanska snubben. men ingenting verkar gå frammåt där, så jag får börja höra mej för med andra...

Ska och hälsa på Filipe i england. han flyttar dit om bara en månad! :D så då kan jag passa på att höra mig för lite bland människor om jobb o grejjer =) skulel vara kalaskul! :)


men men...
Nu ska jag gå o ringa sandra och Andreas... Skulel ha ringt lillasyster men de glömde jag bort! :/ usch så sunkigt av mej. Får ta de imorrn....


Taaaake caaare! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0