Söndag igen...

Så sitter jag här. Bakis som fan o glad över hur kvällen slutade =)

Natta ringde mig under dagen o hörde om jag skulle med o parta, självklart e man på. Fick ta mej till solna själv. Första gången blåa linjen till solna, så duktig e jag med.

Självklart e jag blind o ser inte bilen de sitter i framför näsan på mej... men iaf =)
Väääldigt trevliga människor, och kul att parta med natta lite, det var längesen!
'Tack gumman
hemvägen var dock en historia för sig... blir avsläppt vid plattan o tänker att jag ska ta tuben till danderyd, men ingen kolla ju klockan så de hade ju redan slutat gå, fick ropa in en taxi.
Så kom jga till Maggan på akuten (hon jobbar där, så jag var inte skadad) Tänkte att jag skulle åka med henne hem sen när hon går av sitt skift, iland ede ju bara perfekt att känna någon som jobbar natt sådär nära =) Så jag fick ett rum o gå o lägga mej i. Somnade direkt. vet inte ens om jag hann lägga mej ner ordentligt :) hahaha

Imorron e vi lediga från skolan, oooooootroligt skönt.    Vet inte riktigt vd jag ska hitta på ¨å, blir antagligen bara slappa....
senare idag kanske de blir att dra till Jonas, usch vad han var arg på mej igår, som vanligt förstår jag ingenting utav det! men de löser sig väl..



nu ska jag gå o äta något, o sen ska jag tusan lägga mej o bubbla lite.
Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0