tidig..

Igår var jag otroligt nog vaken genom hela skoldagen. Något jag aldrig trodde var möjligt eftersom jag inte sov en enda blund på söndagsnatten! inte en blund!!!!!
Men jag klarade mig ju som tur var.

Somnade igår vid 19.00 elelr något och sovit heeeela natten =) Vaknade bara till lite vid 01.45 för att se att jag hade 5 nya meddelanden på telefon (ibland e man poppis) som jag så glatt svarade på.. började fundera på om jag kanske råkade väcka någon med mina svar...... :P hahaha tjingtjing!

Nu ede åter igen en ny skoldag. Slutar tidigare idag. Lillian e ju för bra ibland :)
efter skolan ska jag först jobba på de där jäkla bröllopet :P Måste få det gjort! Efter det blir de gymet och sen hem o duscha o käka.. så enligt mina planeringar blir de en riiiiktigt tråkig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0