vilket draaaaaag!!!

Hela lördagen var heeelt galen!

det började med att gå upp, duscha op slänga ner det sista i väskan, sen in till stan för att möta vänner från Tyskland vid östra station, bara det att deras flyg kommit in ca 1 timma tidigare, så de fick ju stå där och vänta på mig. Kändes inget bra.
Så satte vi oss o fika i väntan på att 2 till vänner från hallstavik skulle komma. Efter det var det taxi till terminalen där vi mötte upp resten av gänget..
Käkade en uuuunderbar middag! Folk höll tal för födelsedagsbarnet och det var riktigt riktigt trevligt.

Ner i hytten för att byta om till partykläder, upp till den "lilla" krogen där det blev en jäkla fart direkt. satt och pratade o förkröka lite. Sen upp till nattcluben, jag och Cattis stod för dansunderhållningen den kvällen vill jag lova.
Sen blir berra så jääävla packad att han stupar, baklänges in i det vi kallade för staketet, slår i skallen i ett järnrör och det bara spruuutar blod. Fick ringa in sjukvårdare och han fick sy 4 stygn i bakhuvudet... Somliga vet inte när de e dags att sluta dricka!

Efter det fick jga för mig att min väska var borta, gick runt och letade som en galning. Ner till hytten, där jag inser att jag inte har nyckeln, cattis och obbe som då bor lägligt nog granne med mig kom ned samtidigt... Tobbe var liiite full så han började klä av sig så snart han satte första foten in i hytten.
Så när jga försöker förklara att jag måste in i min hytt o kolla om moin väska e där men att jag inte har nyckeln, för de har en kompis som e kvar på nattcluben på sig, så säger han: Men du kan slagga här inne asså!
sen däckade han!
Fick springa upp hela vägen igen för att hämta nyckeln. men det hela slutade bra, och som tur var hade jag lämnat väskan i hytten.. *SMARTSKAFT*
Berra har nu smeknamnet Bloodybäry! Det var fan blod ÖVERALLT! :S helt otroligt.....

Nu e jag heeelt slut så ska faktiskt lägga mej i sägen o plugga lite.,. har prov i natur imorrn o jag har inte läst det minsta! så illa ede....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det borde du kanske skriva om:P UPPDATERA!!!!

2007-10-20 @ 09:58:45
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: Frida

Skriver ett sms till dej sen gumman, jobbar nu:( puss

2007-10-25 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0