yes!

Det värmer om hjärtat när ens vänner skriver så fina saker om en som min kära Johanna gjort i sin blogg!
Började gråta till o med! Du säger att jag är som en förebild för dej medans jag alltid säger till folk att du e en förebild för mig!!! Du har alltid humöret uppe, får mig alltid glad med ditt härliga skratt och mest av allt för att jag vet att du finns där för mig i vått och torrt!
Dina ord värmer mer än mycket.!! Din syster och du kommer alltid att ligga nära mitt hjärta. <3
Jag litar på er! Och inte ede många jga litar så på.!!!
 
                                          

Ibland blir jag bara så arg! Varöfr kan inte vissa människor glädjas åt min lycka för? Vad förväntar de sej att jag ska säga när de berättar om något kul som har hänt! För att citera Johanna:
" De vill att du ska stå o sälja korv på statoilmacken, du får inte vara bättre än de!"
Så börjar jag tro på det själv. Ibland känns det som om människor inte vill att jag ska kunna gå vidare. Ta steget ut och få respons på det. De tycker väl att jag har varit med om så mycket skit att jag inte förtjänar det bra som nu händer mej. Varför? Blir både ledsen och arg eftersom det är sällan man får dessa chanser, så snälla glädjs med mig.!? Jag ÄR värd det!! o ingen har en aning om hur lång tid det tagit för mig att erkänna att jag är värd någonting!


Nästa helg ere kryssning! =D ÅKer på lördagen. HÄääääärligt. ledig både måndag och fredag. sköööön vecka =)
Ta hand om er! och kom ihåg att det är du själv som bestämmer hur du ska reagera på vänners lycka! Visa dem att du bryr dej!!

Kommentarer
Postat av: J

Men för guds skull, ta bort bilden! HAHAHA

2007-10-06 @ 16:34:35
Postat av: maria

aldrig i livet!

2007-10-06 @ 18:16:04
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: maria

aldrig i livet!

2007-10-06 @ 18:16:16
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Klart vi ska parta gumman, när är det nu igen:)? pusss

2007-10-06 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0