Aj Aj.

Idag vaknade jag 10 minuter innan jag skulle till läkaren. Kom dit och fick snällt vänta i väntrummet, så att nervositeten fick tid att spela in...
Sen tog jag ut den. Gjorde inte ett dugg ont, men nu efteråt när bedövningen har släppt så känner jag av det. bara skönt att den är ute nu... =)
Efteråt skulle de mäta mitt blodtryck. de höll på i mer än en halvtimma o sa gång på gång att de inte hörde några hjärtljud!? :O vem vill höra sånt?
När jag nu senare varit där igen fick de fram att jag hade väääldigt lågt blodtryck- vad beror det på? Fick ta blodprov o lite så. får se om de ringer o säger att de hittat nån infektion eller nåt annat lurigt :/

Vet inte om jag har tid eller ork med saras hår idag. Hon skulle ju ringa sen. bara det att jag sååå gärna vill få det gjort! Så det är avklarat sen!...

Imorgon ska klassen o spela laserdoom. Det ska bli kalaskul att kunna göra något annat kul med klassen!!! Det behöver nog vi. :) Kanske ska till slaongen efter det. ska ringa till Lisen idag o höra efter hur länge de ska vara där :P

Idag blir de lugnt. lite jobbigt att jag inte får duscha på 24timmar med de här jäkla bandaget. Men de e väl som de e med den saken... Ska iallafall fixa naglarna o styra med lite annat skit jag kan sysselsätta mej med. blir nog en hel del naturkunskap. Jag Hatar Det Ämnet!!!!
Ibland tror jag att jag är inkompitent. Men så kommer jag på mej själv.
 Alla kan inte vara bra på allt, men alla är bra på något!

Pratade med Sandra förut i lite mer än en timma, skönt att höra att jag inte e den enda som inte förväntar sej en bra födelsedag.... Vill inte ens tänka på det!
Saknar dej varje dag vännen!
Saknar Jacob med. Att kunna prata o få ur sej saker som just nu bara ligger o pyr i hjärtat...
saknar min familj!!! Jobbigt att vara så långt ifrån alla. Även om jag vet att de inte går så länge innan vi ses igen så ede ju otroligt hur mycket man hinner med under tiden man e borta. Alltid nya saker att berätta som man inte kunnat ta del av.
Men att flytta upp hit var mitt eget val och då är det ju bara att fullfölja det. VAr modig!


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0