.........

Jag läste precis Fridas blogg där hon skrev om hur de fick slita i skolan för att dte var jättemycket kunder och 5 personer borta. Känns förjävligt. Fattar inte hur jag kunde försova mej sådär!! Usch, ibland blir man ju så jävla trött på sej själv!

Jag saknar min Sandra! :( Usch så jobbigt det är att inte bo nära henne. Att ha sin bästa vän på andra sidan Sverige trodde jag aldrig skulle vara såhär svårt.!
Pratat om att dra iväg över nyår. Eller snarare hon som drog upp de på tal. o jag e fan på! hahaha Så jäkla skönt de skulle vara att komma bort ett tag! E så trött på att bo här så de e inte klokt! Vill bara härifrån. Jag som trodde att livet i stockholm skulle vara grymt mycket roligare än hemma i norrköping. DUNDERMISS kan jag lova!
Har  aldrig i hela mitt liv träffat så dryga människor! Klart att det finns några solstrålar. Men lärde mig tidigt att inte lita på någon! folk i den här stan lever på andras liv!
 Vill bara härifrån.. funderar grymt på gbg.. Där har jag lika stora möjligheter som här, men bara det att de blir längre ifrån familjen... :/


 Snart fyller jag 18 =) , Då tänker nå de flesta; " ååååh, vad roligt! PARTYTAAAAAAJM!!!!" men nae, jag tror faktiskt inte de. Jag har ingen som jag känner att jag vill gå ut med här uppe. ingen som är en sån pass bra vän.
Har ingen lust att vara hemma på moin födelsedag. Skulle vara kul att inte säga till nån utan bara dra iväg.. ska nog ta o disskutera det förslaget med Sandra sen :D

Saknar dej Jacob. det vet du! Oktober närmar sej och du är den enda som förstår hur jobbig denna jävla månad är för mej! Vill ha dej nära så att jag kan prata med dej när faan jag vill ha tröst! Usch!!!!!

Frasse har blivit stor nu (katten) Men jag e inte så säker på att han vet om det själv. han har haft ner oräkneliga vaser och krukor i alla fönster...

Nu ska jag hitat på nåt annat att göra. här kan man inte sitta hela dan :P

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kämpa ! <3

2007-09-29 @ 00:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0