Fredag

Idag har det varit en stressig dag. Varit på nya salongen. Trivs jättebra. Dricks första dagen av en nöjd kund. Gått med ett leende på läpparna ända sen dess :D

Sen så snart jag satte mig på tåget och telefonen ringde så gick humöret käpprätt nedåt. Är så trött på att behöva be om allting.!!! Fattar inte varför jag gör saker och hjälper folk som jag vet aldrig kan ge något tillbaka. Nu kommer jag plötslkigt ihåg varför jag har så svårt att öppna upp mig och våga lita på folk.
Att jag ska vara så sårbar med. Blir alldeles galen på mej själv för det.
Det känns som om jag med vilje låter folk såra mig.

är helt slut i kroppen nu med. Gått på kaffe hela dagen för att palla med. Inte bra. Ska träna imorrn med. Ska bli skönt. men vet att jag aldrig kommer bli nöjd med mig själv.
Gråter bara jag tänker på det. Kan inte förstå varför det inte är okej att se ut som jag!? :/


På söndag ska jag hjälpa Linns kompis att bli brunett o ge Linns pappa bilderna som pappsen skickade med mig senast jag var hemma. Ska bli kul o se Omars min :)



Funderar på att strunta i att komma hem nästa helg med. Jag vill bara spy på hela Norrköping. Jag hatar den där jävla stan! Livet där ser ut som vilken jävla såpopera som helst! :S

uuuuuuuusch!

nu ska jag gå o duscha. Om inget blir bättre av det så vet jag inte vad.

Kommentarer
Postat av: Frida

sååå , se till att pallra dig hem ! <3

2007-09-14 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0