jameeeeeendå!

Jooo ... idag blev jag jäkla irriterad!

Ska vara på salongen imorgon, första dagen. Får se hur det går. Jonas skulle ju komma och klippa sig, men så säger han att han åker hem till Gävle ist för att hälsa på familjen. Jävla skitfan!
Får se om jag kan få tag i någon annan som kan komma förbi. De e ju mitt på st Eriksplan för fan. Inte direkt en omväg för någon..... Blir galen när saker ändras sådär!

Idag har jag varit trött. vääldigt trött. Mår skit över att se mig själv i spegeln. Spelar ingen roll om jag gör iordning mig eller inte. Känns inte alls bra i vilket fall..... Ska och tr'äna imorgon och nu ikväll ska jag ut o springa en runda.. Jag vill bara gömma mig för omvärlden, krypa in i ett hörn och hoppas att ingen ser mig...

Fick bra med beröm från Yvonne idag. (frisörlärare) Hon sa att hon ville att jag skulle veta att hon sett hur jäkla bra det går för mig. Och hur stolt hon var.
Det gjorde mig jätteglad inombords, men jag har verkligen problem med att visa att jag blir glad. Vet ju inte riktigt hur jag ska bete mig. Har inte fått något direkt beröm i mitt liv,.. Det har varit kantat av svårigheter så länge jag kan minnas.
Och att jag tagit mig igenom dem är ett under.
Det kan vara jobbigt att inte ha någon att prata med det om här uppe i stockholm, det blir att hålla allting inom sig och det är jättejobbigt! Men har så svårt för att öppna upp mig. Har inte fått någon känsla för det än. Om de jag har berättat den större delen för verkar inte ha något intresse över att känna mig på det planet. Så jag håller det väldigt nära hjärtat. Där det kan växa till en klump som jag kan gråta ut i min ensamhet.
Blir så trött på mig själv.!! Hatar allt som har med mig att göra. varför är det så!!!???? Varför är man aldrig nöjd med det man har? Varför hittar man bara felen och börjar fokusera på dem så mycket att allt det bra hamnar i bakgrunden?


Saknar Sandra som bara den! Hon har alltid varit där. Gråter jag så gråter hon. Tack för att du finns!!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0