lång dag

Jaaa för 17. lång dag men otroligt slapp för att ha slutat 5 :P

Dagen började med ett möte som Frida och jag skulle gå på för oss frisörer. Tillsammans med träklasserna satt vi o hittade fel lite här o där på våra avdelningar. Kom fram till att det var ganska mycket...
 Efter det skuttade vi vidare till matsalen o käkade. Ingen av oss kunde gå speciellt bra efter den där språngmarshen i backen på gympan igår. Satans träningsvärk!

Sen blev de dags för kundteknik. Var helt okej. Finns intem yhclet att skriva om den... Nu vet jag äntligen vem den omtalade pelinn är.. (om det nu är så hon stavas) haha Så nuuuuu har jag  träffat henne JOhanna! Går i samma klass som kundtekiken. :P trevlig tjej de där :)

Och sen var det hemmåt, så här sitter jag. har precis stoppat i mig några mackor. Ska skutta in i duschen.


Bara för uppdateringens skull så kan jag berätta att det går väldigt bra i mitt nya positiva liv!=)
det känns skönt att få ur mig all irritation genom att skriva. :)

* Skuttelihopp *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0