min andra halva..

"Goda dagar drar förbi, men minnena förblir,  Kom för lite tröst, jag älskar dej och lämnar dej aldrig. Du är min andra halva som jag vägrar att tappa! Utan dej kommer jag aldrig att lyckas, jag vill bara höra att du aldrig ger upp fastän smärtan e tung, allt går i motvind.. Låt mig få finnas där, Stäng inte ut mig från smärtan du bär!..."

Är det verkligen så enkelt?



Idag blir de lugnt.. måste fixa till det där med naturkunskapsfrågorna. Blir galen på all jävla skooooola!!!


Dagen började med att katten hade ner 2 stoooora krukor runt 9 tiden. Så då var det baraa att flyga upp ur sängen och börja städa i ordning :P Otroligt att nåt så litet kan ställa till det sådär!
Sen fick jag för mej att städa i garderoben med. HIttade kläder jag inte visste att jag hade kvar :) haha
och när jag hittade väskan hittade jag ett av fridas vita linnen. Får ta med mej det till henne nu på måndag.!!

Nu blir jag sugen på att få håret att växa igen. Varför blir man alltid det precis efter att man klippt av sej det? :P Ska låta bli förlägning iallafall. Ska sätta i lagom till studenten. :) eller till modevisningen. Har kommit på en kul tema, sen får vi se om det går att sätta ihop det som jag vill...

Jacob ringde förut med. Blir lite förvånad o förstog verkligen inte vad han gjorde hemma så tidigt en lördagsmorgon!? :O Men men. hoppas matchen går bra! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0